Ett himla spring


Idag känns det som att jag sprungit femhundra vändor fram och tillbaka över Trossö. Det var photoshoot för Forward som gällde och det var inte lite kläder och teman som skulle fixas under en dag. Men jag är glad att lektionen jag skulle haft blev inställd så jag kunde vara med, för det var jäkligt kul, om än tröttande för fötter och kanske även huvudet. Men på köpet har jag hunnit se lite mer av Karlskrona och dess sevärdheter; både berggrenska gården och fredrikskyrkan. Plus förståss uppgrävda vägar och de olika lagren i Karlskronas historia :)

Iallafall belv det jättesnygga bilder. Längtar efter att få se dem i tidningen. Temat var färg, så det var sex olika "scener" i vitt/svart, rött, orange, gul, grön och blå, alla på olika platser. Gula kläder bredvid en gul postlåda, röda kläder på den röda cykeln på lekplatsen i Hoglands park, blåa kläder ute på Pantarholmen vid havet osv. Sen hade de fixat en professionell sminkös också! Henne fick man lära sig ett och annat om hur man sköter ansiktet, så nu kommer jag aldrig mer vilja använda sminkborttagningsmedel eller fuktgörande krämer: de gör bara allt värre!

Ida och Anton:

image6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0