Hermione rules the world!


Inte för första gången har min likhet med Hermione och hennes dryghet hamnat i samma samtal. Men jag ÄR Hermione och glad över det. Fan hon är skitjobbig, men likväl har hon vänner hon kan lite på, hon är smart och dessutom har hon räddat skinnet på Räkeln Ron och Huvudstupa Harry fler gånger än man kan räkna. Vem vill INTE vara Hermione?


Så nu har jag planer på att lämna sidan som Harrys sidekick och ta över världen!! Ron blir min egen lilla sidekick. Vi har redan designat våra hjälte-dräkter (Creds till Petra som designat Rons outfit). Skåda! Hermelin och Pon! (våra alias) Crookshanks går under alias "the furry Thing". So beware, cause we're coming for ya!



image7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0