Tåg när det är som bäst


Som för att väga upp för allt skit jag fick stå ut med när jag åkte hem till familjen så hade jag världens flyt när jag åkte tillbaks till karlskrona. Alla tågen gick på minuten, jag behövde bara vänta en endaste gång i fem minuter på tåget, utan att för den sakens skull bli stressad att jag inte skulle hinna. Lägg till det att jag åkte första klass nästan hela vägen ner utan att betala mer än vanligt! och så var det förståss varmt och soligt i nästan hela Sverige. Mys. Sen behövde jag inte ens vänta särskilt länge på bussen när jag klev av tåget. Flyt är så otroligt skönt.

Men nu är det dags för nya tag och att slänga sig in i skolan igen, allt genom att börja med att klämma sig igenom Beowulf tills imorgon... Men jag ska inte klaga. Att läsa har aldrig varit jobbigt för mig, det är värre med kreativa uppgifter. Sen ska jag väl ta itu med lite artiklar till Forward också bara jag lyckas fixa office så det funkar som det ska. Hjälp! lillebror! :D

Påsken har varit helt otroligt trevlig. Först var det återträff hemma hos mig med mat och mys, sen var några av oss hem till Stina på påskafton, och då fick man träffa på Sara och Lars som man inte sett på länge. På måndagen blev jag bjuden hem till Annelie på mat och Wallander-film (min första). Och som att jag inte blivit bjuden nog så fick jag komma hem till Sara på fredagen och äta taco-gratäng och kolla på finalen av let's dance. Sen var det mormor-träff och en tur till släkten i Bastfallet. Väldigt trevligt lov. Det är så det ska vara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0