Får jag bjuda på en godbit?


OS är över, besöken är över och sommaren är över. Det är dags att plocka ihop allting och återgå till vardagen på gott och ont. Fick mina pengar idag iallafall så jag är nöjd och glad över det! :)

För att göra saker lite bättre ändå vill jag bjuda på en godbit från gymnasietiden (kanske först och främst något kul för Annelie och Stina). På den tiden så gjorde vi många listor, och en av dessa kommer jag kopiera in här. Jag har präntat ner många av alla de listor jag hittat nedkladdade i block och på papper och hoppas kunna bjuda på en lista då och då för att minnas vår barnsliga och fnissiga ungdom. Dagens lista är den enda som är daterad, och jag måste säga att annelies bidrag helt klart är mest intressant...


Personer att hoppa i säng med:

2005-01-20


Stinas Lista:

*Bright Eyes (Conor Oberst)

*Dennis Lyxén

*Che Guevara (levande)

*Ville Valo (klippt och med mössa)

*Euroboy

Bubblare: Captain Jack Sparrow


Annelies Lista:

*Erlend Øye

*Han med glasögon i Suburban Kids with Biblical Names

*Bosse Sjöqvist

*Thomas Ritter

*Gustav Fridolin

Bubblare: Leif Pagrotsky


Sofies Lista:

*Neil i Travis

*Colin Farrell

*Hyde (That 70s Show)

*Jeff (Coupling)

*Orlando Bloom (med mörkt lockigt hår)

Bubblare: David Gahan



Btw Stina, vem är Euroboy? Har inga minnen av vem det kan tänkas vara... Gillar förresten att du bara kunde tänka dig Ville Valo i kort hår och med mössa... ska han ha den på sig hela tiden då eller...? höhö. Well, det var ju snart fyra år sen vi skrev den där listan XD För min egen del kan jag väl säga att Neil i Travis inte direkt står högst på min lista längre, och Colin Farrell är inte med på den alls... och Orlando Bloom är nog inte heller det, han är nästan för söt. Lite grann som Fun Light-saft.

PS Clanville och Hitlers vernissage kommer också att dyka upp så småningom :P DS


Kommentarer
Postat av: stina

åååh pinsamt. så typiskt mig. Dennis Lyxen och Euroboy och Ville. Guuuud. Euroboy är med i turbonegro. 05 är inte tillräckligt längesen för att jag ska kunna vifta bort detta som en tonårsfas...

2008-08-26 @ 11:04:12
Postat av: annelie

haha vilken tur att min lista sticker ut lite. pagrotsky är så sööööt.

2008-08-27 @ 10:07:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0