Året som gått

Okej, så här ligger det till: Jag har inte haft ett bra år. Helt kasst har det naturligtvis inte varit, det har hänt massvis som är bra med, men den övergripande känslan jag får när jag tänker på detta året är inte direkt en glad känsla. Well, jag har tittat på min blogg och sett att första halvan av året nog inte var så illa trots allt. Inte fantastisk eller så, men jag hade iallafall lite fritid. Sommaren var jag pank, men det löste sig väl ganska bra tillslut det med, fick ju jobba på posten. Men sen...

Jag tror jag måste skylla i princip allt på Forward. Tar upp så förbaskat mycket tid och kräver så mycket ansvar från mig, plus att det har varit så jäkla mycket skit med den att fixa. Jag menar, till och med nu så skiter det sig, och då höll jag deadlinen jag satt upp och så, men då har tydligen tryckeriet så mycket att göra att tidningen inte är tryckt än. Och jag åker från karlskrona i morgon, och frankly så vet jag inte vem som kan tänka sig att dela ut den om inte jag ens är där. Om det inte var för Forward skulle jag kanske också känna lite mer positivt för lkdm.

Hur som helst. Det jag egentligen tänkte prata om var nyår. Man kanske skulle för en gångs skull ta nyårsskiftet på allvar. Inte göra några löften, men se det som en naturlig skiljepunkt för att börja om på något vis. Sätta upp några mål eller så. Åtminstone ta ett djupt andetag innan man slänger sig i vattnet igen. Vi får se, jag ska fundera på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0