Dags för ett nytt inlägg kanske?


Hemma igen från Willys. Idag skickade jag iväg Forward #18 till tryckeriet så nu tror min hjärna att jag är klar med allt och redo att ta jullov. Vilket definitivt inte är fallet. Inom två veckor ska följande genomföras:

Memo for webdesign
LCDM Social Event
Digital Poetry Artifact + presentation
Powerpoint presentation (practise before big presentation)
Exam, Culture and Media 2
Distribution of Forward (incl finding someone in Ronneby and Karlshamn to help)
Cook Swedish food for Qian, Jialiang and Eric
Arrange social event for the Class (Julfika)
Argumentative Essay (Digital Poetry)

Med andra ord kommer biblioteket och jag att vara bästa vänner fram tills den 16e december då jag åker hem till Färnbo. Men inte ens då blir det helt lugnt eftersom Lissa smackade upp värsta grejen den 12e Januari. Men jag ska inte klaga. Tyckte jag såg nyligen att Anna hade fyra tentor samma vecka... plus att Forward är något jag tagit på mig frivilligt och att det ju är mitt eget fel att jag inte gjorde tentan i oktober så jag får göra den nu istället...

Men ikväll tar jag det lugnt och så får jag ta mig i kragen imorrn, knalla ner till biblioteket och genomföra all som ska göras.

Är lite orolig att mina julklappar kommit på vift. Har inte hört någonstans huruvida de är på väg eller inte. Känns lite bekymmersamt eftersom jag inte kommer ha mycket pengar kvar snart, plus att jag ville ha dem levererade hit, och det är lite krisigt ifall de inte kommer före den 16e.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0