Fairytale of New York


Happy Christmas your arse I pray God it's our last!

Juligare blir det inte än The Pogues och Fairytale of New York :)

Så är man hemma och eftersom jag precis skickat in den uppsatsen som legat och gnagt på samvetet så kan jag ÄNTLIGEN ta itu med julgheten och alla dess härligheter. Det börjar med en stressig julshopping imorrn, fortsätter med en julträff söndag kväll som följs av anländandet av syster med pojkvän på måndag och efter det lär det ju inte bli en lugn stund förrän kanske den 28e. Men det känns bara kul jämfört med den stress som kommer av skolarbetet. Det finns faktiskt bra stress :)

Nu ska jag fundera ut julklappar samt leta efter en bild på en snygg frisyr som jag kan ge till hårfrisörskan imorrn. It's coming off!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haller ma!! Basta jul-laten!!!

Massor ma God Jul pa dej....a ett gott nytt ar!!

Kram kram

Ida

2008-12-20 @ 11:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0