Följa den lokala bloggtrenden


Senaste tiden har det blivit fler än en blogg att läsa varje dag, och det innebär att jag blir tillräckligt lockad till att börja en själv. Egentligen började jag den här bloggen på en datalektion, som en del av en uppgift, men nu känner jag att det är dags att jag börjar engagera mig i att bli föremål för risken att nån kommer att ta över min identitet genom att berätta en massa personliga grejer.

Så till att börja med tänkte jag säga att jag var på forward-möte idag, fast jag hade egentligen glömt bort det. Som tur var ringde Jimmy strax före fem för att kolla med mig att det faktiskt var möte idag. Så det blev till att springa ner till bussen och åka till skolan. Jag undrar vad jag kan tillföra till Forward, just nu känner jag mig mest förvirrad... jag måste nog ta mig i kragen och försöka sätta mig in i allt nån dag (yeah right!). Hursomhelst. Som ett resultat av att jag är pank fick jag gå hem från BTH till Kungsmarken. Det tog en 40 minuter och var världens tråkigaste promenad. Det är inte direkt några mysiga trädkantade cykelvägar man går på, snarare är det vägar som ligger tätt intill högtrafikerade vägar. Men jag antar att det kan räknas som bra motion. Knallade ner till Amiralen tidigare idag också så jag har varit värsta hurtbullen.

Jag ser fram emot att åka hem över påsk. Jag hoppas tussilagon hunnit komma fram och kanske till och med nån blåsippa i skolträ'går'n. Vi hade ju nån dag häromnyligen som var helt underbar solig och varm. Man ville bara slänga vinterjackan i ett dike. Misstänker att Gästrikland ligger lite efter Blekinge dock. Men ska bli trevligt att gosa lite med Leffe också (som är en katt btw) :)

Men nu ser jag fram emot en helg som det faktiskt händer nåt på. Bio och födelsedag och allt.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0