Melodifestivalen och Ewan McGregor

Fan, hela inlägget försvann så nu måste jag skriva det igen!

Det blev hemmakväll istället, men det gjorde bara att jag fick chansen att uppleva en av de där "sitta hemma och dricka en flaska vin själv"-kvällarna som jag funderat på så länge.

Kollade på Parkinson. Ewan McGregor var med. Det var otroligt nog inte den besvikelse som man ibland ser när kändisar dyker upp på intervjuer. Speciellt bra var det med tanke på att jag redan höjt honom till skyarna som världens reko kille nummer ett. Det skulle vara häftigt att träffa honom med tanke på att han verkar ha mycket att berätta och båda fötterna på jorden. Han är ju dessutom skotte och snyggast i världen. kan det bli bättre? Åh denna underbara karl!

Björn Gustavsson framförde världens bästa pausunderhållning på melodifestivalen; sin sång till Carina Berg. Att jag missat denna underbara, söta kille tidigare! Han är ju ett geni!

BWO borde vinna tycker jag. De är lagom gay och dans och pop för melodifestivalen. jag tror det  skulle gå riktigt bra för dem.

Nu ska jag gå och lägga mig på sängen och fundera över mitt liv och världen på det typiska sätt man tänker när man precis pimplat färdigt en flaska vin. Lyssna på lite deprimerande musik.

HURRA! Datorn har precis laddat ner den perfekta filmen som avslut på kvällen.

fan att jag inte tog några bilder igår när det inte blev nåt ikväll... så typiskt mig!

Kommentarer
Postat av: failures

regnar det hos er också? :/

2008-02-23 @ 21:54:00
URL: http://failures.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0