Monster och monster



Jag kollade på Pans Labyrint igår och otroligt nog hade jag inte fattat att den var på spanska, och om jag ska vara ärlig så trodde jag väl kanske inte direkt att Spanien kunde producera bra fantasy. men den var riktigt bra och den hade många spännande monster. Mest monster var nog dock Kappitän. Vidrigare man har jag aldrig sett på film. Han var verkligen djävulen själv, en riktig sadist! Dunkade sönder en mans näsa med en flaska! Ett riktigt satans MONSTER!

image3

Iallafall så hade vi informationslektion om vår MONSTERweb assignment. Känns jobbigt, men ändå ganska spännande. En del andra blev typ skitglada över att äntligen få göra nåt kreativt. Själv är jag ganska kass på att vara kreativ, speciellt när det gäller att genomföra de ideér som man faktiskt nån gång ibland kommer på. Men jag ska fundera lite på monster och de böckerna vi läst så får vi se om jag kommer på nåt iallafall.


Jag hittade många fina recept i min nya kokbok som jag köpte på bokrean, så imorrn ska jag shoppa ingredienser till nån trevlig soppa. Kanske linssoppa eller fransk löksoppa... vem vet?

Våren är här och det är helt underbart varmt och soligt om dagarna! Dags att lämna vinterjackan hemma (ifall jag bara hade haft min vårjacka kvar...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0