Meine Badeanzug


Så har man äntligen badat för första gången denna sommaren. Och då blev det tre dagar i rad i underbara Oppsjön. Äntligen känns det som sommar och sommarlov. Mina tre veckor på posten är över, så nu har jag "semester", Annelie är hemma, det är badväder, jag ska träffa polare och grilla ikväll! Kan det bli bättre?  (Ja, men inte inom rimliga gränser :P)
 
Dags att ta tag i vardagen också och städa sovrummet, kopiera papper, bestämma mig för huruvida jag ska läsa den där extrakursen eller inte och svara på brev och email som jag fick i maj.

Undrar om jag ska ta med mig gitarren ikväll... kanske inte är allsångsmänniskor jag ska träffa, fast man vet ju aldrig.. ska fundera på saken.

Lovade bilder på Leo:

Kusinbarnet Leo och kusin Gittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0