Work work


Posten wants me. Badly.

Typ helt stört hur saker kan utveckla sig ibland. Det visade sig att posten minsann inte kan vänta tills om två veckor med att låta mig vicka, utan de måste ha mig redan nu :P Jag som inte trodde att jag skulle ha ett rött öre när skolan började, och nu har jag redan lite pengar eftersom bostadsbidraget dessutom betalas i efterskott! Men vi får väl se hur min introduktion på posten funkar med en något något scary chef... ;)

Anyway, wish me luck (eller överlevnad åtminstone...)

Kommentarer
Postat av: annelie

lykke til!

2008-07-01 @ 23:09:46
Postat av: stina

you can do it!!

Annelie berättade om det btw. jag önskar jag hade träffat henne nån gång och fått se hur hon är...alltså inte annelie utan chefen.

2008-07-02 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0