Fascination


Efter en massa jobbigt och tråkigt packande så blev det dags att flytta. Det var inget litet gäng Petra raggat upp. Hennes föräldrar, hennes systrar, ena systerns pojkvän, en kusin och en bästa kompis dök upp. Med andra ord var det den lättaste flytten någonsin tror jag, trots att det var två bohag som skulle slås ihop.

Kineserna hade på söndagen bara ett rum städat när vi dök upp med första lasset, så det kan jag lova att det blev trångt i det rummet. Sen var det ganska så intressant att kolla på kinesernas flyttstädning. De stod typ och hackade på spisen med en kniv! Men det blev rent sen så jag känner att jag inte har så mycket att klaga på. Var med på deras besiktning (blev helt plötsligt tolk mitt upp i alltihopa eftersom besiktaren inte kunde engelska och kineserna inte kunde svenska) och blev lovad nymålat tak i badrummet plus ny toalettstol och badrumsskåp och för att göra det lite bättre ändå så ska vi få nytt golv i köket! I love you mister besiktare! :D

Jag känner att denna lägenheten kommer bli så himla bra bara vi får ordning på våra grejer, men det måste vänta tills nästa vecka. Först är det dags att vara en hjälpande hand i Sweden Rock Shop under Sweden Rock Festival!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0