Hemma hemma!


Idag gick jag återigenom den pinan det innebär att ta sig hem, men denna gången behöver jag inte genomföra en heldag med resande till inom den närmaste månaden eftersom jag är hemma för att leecha (ursäkta min svengelska) på mina föräldrar och bo och leva gratis.

Känns inte riktigt lika roligt att komma hem denna gången, det känns litegrann som att jag är helt övergiven även fast jag vet att en massa andra människor är hemma över sommaren, men det skulle iofs kunna bero på att jag är luspank och typ inte har råd att göra nåt... Nåja, man får göra sitt bästa med gratisaktiviteter och sånt. Att umgås behöver inte kosta nåt.

För övrigt hoppas jag att lägenheten finns kvar när jag kommer tillbaks.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0