tårta på tårta


Sjung om studentens lyckliga dar... eller dag, för så jävla mycket mer med studenten är det ju inte. Man inhandlar en hatt för flera hundra spänn som man har på sig en dag, man köper en kostym/klänning som man har på sig en dag... det är lite grann som ett bröllop. Efteråt förväntas man bli vuxen och ta tag i sin framtid.

Mamma lagade smörgåstårta och efterrättstårta, så med andra ord blev det tårta på tårta och jag mår lite illa av all grädden.

Jag har blivit väldigt sugen på att åka till Japan och jobba som engelskalärare ett tag. Tydligen ska det inte vara alltför svårt att lära sig japanska heller... men det lär då bli efter man har gjort färdigt skolan. Tills dess får jag nöja mig med att åka och hälsa på vänner och bekanta i Europa. Planer är planer men behöver egentligen aldrig genomföras.

Kommentarer
Postat av: Petra

NIPPON!!!!!!!!

2008-06-16 @ 22:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0