Better Faster Stronger


Fem minuter efter att jag äntligen fixat färdigt med min nya hemsida och mitt monster har filats färdigt på kan man läsa ett meddelande på skolmejlen:

"Deadlinen har blivit flyttad till den 21a, inte den 17e"

Men jag blev inte så arg eftersom jag ju är färdig lite tidigare och inte behöver tänka mer på saken nu.

Shit, jag kom just på att det är min födelsedag idag! Hoppas det kommer nåt kul på posten, annars får jag vänta tills imorrn vid typ fyra, fem när jag äntligen är hemma på påsklov.

Iallafall, som lovat; här kommer länken till min sida, och via den mitt monster:

www.student.bth.se/~solg07/

Nu ska jag röja hela lägenheten inför tacospartyt ikväll. Och så måste jag ju sätta upp mina St Patrick's Day banderoller :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0