Krokelikrokusar


Ah detta ljuvliga solsken! Krokusarna växer så det knakar och PBA:s logga finns i lila bland allt det gula. Jag längtar hem, för även om våren här är helt underbar så är det än då så: there's no place like home.

Missade en lektion idag, typ den andra på en vecka efter att ha haft typ 100% närvaro innan. Den första var ju en medveten protest, en bojkott, men idag var det bara en ren och klar miss. Jag fick fel datum, men varenda jävel annars fattade visst att det var idag. Så nu måste jag titta på nazist-dokumentär på min fritid. Men å andra sidan så hann jag se tre avsnitt av Veronica Mars i morse.

Jag är lite smått beroende av Veronica Mars, eller förresten varje tv-serie som jag väl börjar kolla på och som jag har en hel säsong av. Förut var det säsong ett och två av Kyle XY som tog upp min tid. En grej som är lustig är ändå att jag gör alla läxorna och lägger ner tre gånger så mycket tid på allt skolarbete som de flesta i min klass och ändå har jag tid att ha seriemaraton. Detta får mig att dra slutsatsen att jag verkligen verkligen inte har nåt liv alls. Men å andra sidan så känner jag inte direkt nån önskan att ha någon av mina vänners liv.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack sofie, jag känner nästan för att starta eget parti. SJ partiet. ? Det är förresten inte vår hemma alls än så räkna med att komma hem till ett något kallare och segare klimat, det snöade till och med i förrgår.. suck

2008-03-05 @ 23:00:41
URL: http://angelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0