Kryckor och annat skvaller


Vad skönt det är att komma hem och få höra en massa skvaller ;) Jag är inte direkt en skvallermänniska som gillar att frossa i andras olyckor och hemligheter, men det är alltid lika kul att höra vad folk har för sig och vad som hänt sen sist man var hemma, typ att nån fått en krycka i huvudet (med flit) eller att nån blivit ihop med nån som har en sexmånaders bäbis. Det känns som att det händer så himla mycket knasiga saker här hemma. Det räcker liksom inte med såna simpla saker som att folk blir ihop eller gör slut, det ska liksom vara ett extra ta-dah! för att det ska vara värt nåt :) Men det är ju kul att skratta åt det när man själv inte är drabbad av det... 

Men det är jävligt tråkigt när alla har dragit igen nu... Jag ska gå ut i lagårn och leta katter istället tror jag... Passa på att läsa min födelsedags-present och ta promenader ute i den öde skogen medans jag kan... 

Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0