Så då är man hemma


Ja så är man hemma igen då, men istället för att gå och kika efter tussilago är det bara att ge upp för snöandet. Men jag antar att jag kanske glömt bort att ta med i beräkningen att påsken är tidig i år...

Min födelsedag var förvånansvärt uppmärksammad och det skickades kort och meddelanden och mail och allt möjligt från folk jag inte ens kommer ihåg att gratta, och då har jag bra koll på när folk fyller år! Men det var trevligare än trevligt (bortsett från de tre-fyra timmar det tog att städa lägenheten) och jag fick utnyttja min lägenhet till nåt annat än plugg: Tacokväll!

http://sofieleosson.bilddagboken.se för taco-kväll bilder :) Man kan även se mina fina St Patrick's Day-banderoller och mina fina blinkande treklöver-örhängen (alla gåvor från Dee).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0