The tenta from hell is over!


Äntligen äntligen är ordbajsandet slut och tentan över. Som jag har plågat och pinat mig över denna skiten. Fast samtidigt är jag ltie glad att jag blev tvungen att läsa om och diskutera böckerna, för de lyckades liksom få lite extra, djupare mening. Jag är ju annars lika djup som en stekpanna när det gäller litteratur.

Efter den här tentan känns det inte direkt jobbigt att klämma ut ett monster på tre dagar. Det känns snarare som att det kommer att komma av sig själv (även om jag vet att jag inte kommer tycka det när jag väl sitter där och ska vara kreativ).

Men snart snart snart är jag hemma med två veckors slappande framför mig... eller, eh egentligen inte. Men man får väl ändå säga att sociala förpliktelser är ganska så överlevbara i jämförelse med att försöka dränka sig själv i ordbajs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis till att tentan är över! imorgon kan jag också
vara glad över att min tenta är över!

2008-03-14 @ 20:40:07
URL: http://angelee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0