Stackars Frankrike


Jag känner mig lite upprörd över hur extremt dåligt ECS har behandlat Frankrikes Sebastien Tellier. Under snabbgenomgången visade de verkligen typ noll sång. Det var inte som att de bara råkade ta en vers istället för en refräng under den första genomgången, utan de valde verkligen att spela introt så stackars Sebastien bara hann sjunga en mening innan de klippte till nästa. Och under andra snabbgenomgången korrigerade de det hela med att göra det än värre så att han hann bara sjunga typ två ord!! Snacka om att Frankrike förlorade på det!

Snart kommer rösterna ramla in. Jag tror inte vi kommer behöva skämmas för Charlotte, men jag tror att Ukrainas shady lady kommer ta hem skiten, vilken skulle vara så kul eftersom hon sjunger en låt om en "skum kvinna". Jag älskar engelska översättningar inom ESC.


Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG! Det tänkte jag aldrig på! Men Franrkike fick iaf 1 poäng av Norge! Den poängen var från mig! hoho

2008-05-25 @ 00:29:52
Postat av: stina

frankrike var ju helt klart kanon.

2008-05-25 @ 14:31:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0