Stelkramp?


Det blev då till sist dags att bli av med min sista stödhemskatt och för att göra det lite mer spännande var det ju då en katt som bott under mitt badkar i flera veckor och som visat noll intresse för att bli tam. Med andra ord blev det inte så lätt att fånga in kattstackaren. Så nu är min arm helt blå och jag har två par prydliga fyrhåls-bett (två tänder i underkäket och två i överkäken ni vet) Det gör ont som fan, och jag måste ju säga att jag faktiskt började fundera lite över huruvida jag fått mina stelkrampssprutor eller inte ;) Än värre kändes det när man pillade bort en sårskorpa och det om ut var; en infektion är ju inte direkt det roligaste, vill ju inte behöva amputera armen :P Men jag är inte så orolig. Blir det värre lär man väl gå till herr doktor bara.

Har fortfarande inte hört nåt från sommarjobbet men jag känner mer och mer hur jag inte vill jobba, även fast jag vet att jag kommer bli så himla pank! Men det skulle vara så skönt att åka hem och kunna åka till Oppsjön och bada och att vara hemma när alla andra utflyttade kommer hem. Och jag skulle ju faktiskt hinna se en hel del av sommar-Karlskrona med...  Så skulle jag ju kunna hjälpa till inför mammas kalas och allt sånt... Men men, det återstår att se vad som händer. Får jag jobbet så tar jag det, för annars blir det jävligt jobbigt mot slutet av sommaren...

Nu är det dags att ta mig i kragen och sparka mig i rumpan och så vidare och ta tag i det allra allra sista inför sommaren. har bara en digital artefact kvar och en tenta på onsdag. Jag måste stänga ner den där serie-sidan (curse you Petra!!!) och göra det jag ska istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0