You feckin' eejit!


Så är det då äntligen dags att packa väskan och dra till Irland igen! Visserligen bara på en kortare tur, men det ska ändå bli väldigt kul att träffa barnen igen och att få se hur huset ser ut nu när det är ombyggt.

Jag tog mig igenom veckan, men med vissa kompromisser. Jag lär ta med mig datorn och jobba lite under resan, men å andra sidan tar det tre och en halv timme på tåget till danmark, två timmar på flyget och två timmar till Kilkenny, så jag har lite tid att fördriva. Plus att det är en ganska trevlig uppgift. Det enda är att tåget går 04.38 imorrn, så jag kommer nog vara ganska så trött... oh well, det löser sig.

Dee har redan planerat att vi ska ut imorrn kväll :S Jag brukar inte vara så bra på att resa och misstänker ju ganska starkt att jag kommer vara helt jävla slut när jag kommer fram... men det är väl bara att bita ihop och ta tjugo värktabletter. Det är ganska bra att jag inte sovit så mycket under veckan, för då kommer det inte kännas lika mycket när hela dygnet fuckar upp sig... Men jag ser fram emot torsdag morgon då jag för första gången på två veckor kommer att få sova precis hur länge jag vill...
 
Nej nu måste jag verkligen ta och fixa allt tills imorrn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0