Aber ich bade nicht, es ist zu kalt!


Hemma igen efter en kall promenad runt Bergåsa. Men egentligen vill jag inte klaga, för den frostiga kylan är tio gånger bättre än den blöta.

Tog med mig Sascha ut också och försökte minnas alla grejer vi fick lära oss i skolan om fotografi. Jag pillade nog mest bara på slutartiden, och lyckades faktiskt fixa några bilder så de blev bättre än per automatik! :) Ljust och skarpt är inte alltid snyggast. Men kameran har en funktion som är så jäkla bra, D-light. Den ljusar upp alla skuggor om man tar foton i tex motljus. Blir skitbra. Sascha, mein leibling!

Ikväll ska Petra, jag och Jim på vampyrfilm: Twilight. Can't wait! Killen som har huvudrollen är dessutom Cedric Diggory i Harry Potter filmerna :). Such a charming young man...  

Kommentarer
Postat av: stina

Du lyckades inte bara av en slump fotografera en barnamördare när du var ute och fotade me dnya kameran?

2008-11-23 @ 13:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0