ain't no mountain high enough!


Känner att det varit väldigt mycket Berg och Dalbana senaste tiden. Först går nåt bra, sen upptäcker man nåt nytt problem. Sen löser det sig och man lyckas med nåt, för att sen något ska paja nån annanstans. Min hjärna kokar över, jag kan inte sova och pressen från vissa håll är stor. Men för ögonblicket är jag nog uppe. Alla kläder och glajjer är fixade, vi fick tillåtelse att komma tidigare till bibblan och fota och ikväll ska vi på poetry-slam inne i stan (som också blir en artikel för skoltidningen) samt att den nya kursen som började idag känns lättare än på länge. Men inte ens förrän fredag kväll kan jag ta det lite lugnt, och egentligen inte då heller eftersom Malin och Fredrik (Petras Pals) kommer till Karlskrona en sväng på lördagen. Men det blir nog grejt. Misstänker att det kommer bli febril aktivitet nu fram tills mitten av december, så jag har lagt alla jultankar på hyllan tills dess. Ingen julshopping, korvstoppning eller pepparkaksbakning tills dess I'm afraid. Men så länge man försöker hålla igång så går det nog. Det är ju så att ju mer soffpotatis man blir desto mindre vill man och orkar man. Jag har ju klarat en hel del idag och klarar nog en hel del fram tills nästa vecka med. Sova kan man göra när man är död, hoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0