Erik Hassle

Eftersom bilddagboken verkar ha gått i strejk så lägger jag upp en bild från konserten med Erik Hassle här istället. Jäkligt bra konsert, skitduktiga var de, och söta. Han spelade på Rotundan (studentkåren) för ett par timmar sen. Har precis skrivit en recension till skoltidningen, men jag vågade inte går fram och be att få ta lite bilder på dem. Damn. :) Jag ska göra ett sånt litet "fotograf" kort så att jag verkar lite mer professionell så kanske jag vågar nästa gång, hoho.

Om ni undrar vem han är så har ni säkert hört singeln Hurtful. Gå in på hans myspace sida bara, jag lovar ni känner igen den.


Spelning 27/11 2008 På Rotundan, Karlskrona

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0