Fire in the hole!


Haha, de sprängde nyss utanför biblioteket och jag tror att jag har en liten Dynamitharry i mig för jag blir alldeles uppspelt när det ska sprängas och varningssignalerna börjar.

Bibliotek är bra ställen. Jag fattar inte varför jag inte gått hit och pluggat tidigare... Förmodligen för att jag aldrig kommer upp ur sängen på morgnarna. Jag hade tänkt gå ner hit redan på förmiddan, men klarade inte att kliva upp. Jag har blivit alldeles för van vid att snooza i minst en halvtimme, ibland upp till två, för att jag ska helt plötsligt orka kliva upp direkt när väckarklockan ringer. Men nu ska det bli ändring på det. Jag menar, förutom de två kurserna jag läser nu kommer det en extra tenta och sen är det såklart Forward som är en evig sticka i foten.  Funderar över att låta nån annan ta över när vi börjar trean, men finnas där och kunna hjälpa till så att nästa person inte blir lika slut som jag redan efter första numret. Dessutom känns det som att man borde se till att koncentrera sig lite i trean. Jag är trött på att känna att jag gjort en kurs utan att egentligen fattat särskilt mycket.

I will do my best.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe jag tänkte på den Engla-grejen i våras. hur osannolikt är det inte att en man råkade fota både henne och mördaren liksom.

2008-11-24 @ 16:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0