Min nya hobby


Ni måste ju bara kolla in http://www.etsy.com snarast. Det finns så otroligt mycket skoj där. Pröva bara att söka på väskor eller t-shirtar. Varning! Finns risk för att shoppa sig pank! Iallafall om man är som jag :)

Idag sprängdes det vid biblioteket igen. vi fick till och med lämna våra platser vi fönstret en stund ifall det skulle bli spänningar i glaset (eller hur det nu var)

JR Carpenter (gästföreläsare från Kanada och digital poet) var intressant, och ett skönt bryt mot de code-work artister vi pratat om på förmiddan. Jag gillade särskilt hennes hunds órdförråd. LKDM har verkligen en massa olika gästföreläsare, det känns himla kul, även om det är jobbigt eftersom det känns som att man inte riktigt uppfyller deras förväntningar, speciellt när det gäller aktiviteten i klassen. Ingen säger eller frågar nåt, de får liksom kämpa med oss. Men jag är verkligen helt blank när någon ställer frågan: Any Questions?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0