Bitter

Jag märker hur jag verkligen håller på att bli en bitter bitch som vill säga upp bekantskapen med alla och flytta ut i skogen. Men jag blir så himla besviken när inte en utan två så kallade vänner sviker inom en och samma vecka. Men det var väl kanske mitt fel för att jag mot mina föraningar valde att lita på dem.

Jag trodde det var över efter att jag kom hem från Kilkenny. Jag trodde att "äntligen vänder det". Jag var fri från hemska häxans utsugande personlighet som lämnade mig trött och gråtfärdig flera gånger i veckan. Äntligen skulle jag kunna slappna av... men så hamnade jag i samma situation.

Jag avskyr att leva på att jag ska göra nåt annat SEN. Varför lever jag på detta viset?

Kommentarer
Postat av: Stina

Lilla du. Hur är det? Jag längtar till jul då vi kan samlas allihopa och snacka en massa skit. Puss puss och hoppas allting blir bättre snart!

2008-11-01 @ 23:58:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0