Så typiskt


Nu ska jag återigen klaga över mitt liv och min arbetsbörda. Eller kanske inte. Känner inte av det just nu måste jag säga, men det kommer väl snart tillbaka, jag vet nämligen exakt hur mycket jag måste göra, men jag lyckas ganska bra med förträngning för ögonblicket.

idag städade jag lägenheten och det är sjukt hur skönt det är att städa när ens eget huvud är rörigt. Det känns som  att jag helt plötsligt får ordning på allt annat på köpet när man plockar undan stöket efter helgen (var ju födelsedagskalas).

Hm, jag borde passa på och ta såna "nu är lägenheten klar!"-bilder, men det vete fan om jag orkar.

Var på möte igår med kårledningen (typ) och diskuterade skoltidningen (Åh nej nu börjar ångesten över allt jag måste göra börja leta sig tillbaks!) Det känns som så himla mycket otacksamt arbete och även om jag gärna jobbar med den för att göra allt bättre, så är det så sjukt jobbigt när ingen annan är engagerad. Jag orkar för sjutton inte sätta ihop den helt själv. Men jag vet att om jag bara kan orka igenom detta så kommer jag ju faktiskt kunna vara riktigt stolt över mig själv.

Ikväll machen wir pirogen! Yay. Och imorgon får jag sova!!! Ännu mer Yay! Här kommer ännu en gammal god lista:

Lista i största allmänhet:


•1.       Dricka alkohol

•2.       Orup

•3.       Lyssna på [ingenting] om och om igen

•4.       Deppa på bussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0