Alltså det ...

Alltså det har varit väldigt motigt på sistone med skolan. Det mesta skiter sig och nu har ännu en grej krånglat till sig. Jag sitter nu med en tågbiljett från avesta till karlskrona samma dag som vi har en tenta. Det värsta är att denna gången är det helt mitt fel eftersom jag skrivit in tentan på fel dag i almanackan och därefter bokat biljetten. Min fantastiska bokning som kostade mig bara 200 kronor har gått ifrån fantastiskt till otursam till dyr ombokning till katastrofal till att jag nu kommer att dissa en tenta i förmån för att få åka hem fem dar. Jag kommer istället få göra den i december vilket känns både bra och dåligt. Jag får visserligen mer tid, men jag vet ju redan att den kommer att tas upp av en massa annat skit och de andra kurserna som vi kommer pyssla med. Men om jag är duktig och gör riktigt bra anteckningar nu så kanske det inte blir så svårt att plugga på det sen.

Men det känns verkligen som att det inte är min höst. Jag måste skärpa till mig, skaffa mig ett skrivbord och få arslet ur vagnen.

För att muntra upp mig

Skandallista:


1.   Theresias låga byxor
2.   Karins urringning
3.   Perras urringning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0