a men hallå

Alltid när man vet att man har en massa att göra blir man helt matt och undviker hela skiten genom att göra nåt helt annat. Istället för att läsa Jay Bolters bok (som man verkligen borde eftersom han är gästföreläsare denna veckan och har kommit hela vägen till Sverige för att inspirera elever som knappt förstår engelska) så plockar jag fram mina foton och börjar klistra in dem i album istället. Vilket också behöver göras och som inte ens är särskilt kul heller när man är inne på sjunde albumet, men som åtminstone inte kräver samma hjärnaktivitet som en bok vid namn Remediation.

I Fredags hade CPAT info möte och det verkar kunna bli riktigt sjukt och riktigt kul. Talan verkar inte riktigt lika läskig, och Lissa är ju helschysst. De kommer förresten kanske på Petras och min inflyttnings-/födelsedagsfest. Så på lördag ska jag städa bara så ni vet, hehe. Undrar om vi kommer våga bjuda in våra klasskamrater... Oh well, vi får försöka repa mod.

Nej nu jävlar ska jag INTE läsa, utan fortsätta klistra in foton.


Kommentarer
Postat av: stina

Japp japp. Den heter Volvo Lastvagnar och utspelar ju sig faktiskt i Sverige. Den är faktiskt riktigt bra tycker jag. De jämför norge och sverige i den och den sammanfattar typ att norge bara har olja och sverige har massa coola grejer

2008-09-25 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0