Die erste September


Idag har vi hunnit med en skoltur på femton minuter (totalt onödigt), en tur ner på stan där vi tvättade fönster hos Ida och en stunds häng på Subway (som nu finns i Karlskrona YAY!) och hunnit fixa ordning ganska så mycket i lägenheten. Igår hängde vi hos Ida och spelade Wii. I <3 Mariokart!

That's about it.

Imorgon ska vi visst på fest hos Todd Alan. Jag är redan rädd för den mannen och nu ska vi UMGÅS. Oh well. Jag får väl blända honom med mina enorma sociala talanger.... det är dömt att misslyckas XD

Kommentarer
Postat av: stina

haha jooo men det var ju bollibompahenrik!! ja just ja, det hade jag glömt att vi kallade honom. Och att han såg ut som. Och jadå, jag minns Jens på den spelningen, och jag minns att två stycken i gasmasker strippade..

2008-09-01 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0