Ett under av effektivitet


Fan vad skönt det är när man är duktig och får saker gjorda. Igår ringde jag till Trygg Hansa och fixade med hemförsäkringen, och idag har jag och Petra varit in till staun och lånat böcker till min distanskurs (inkl att göra ett distanslån på en bok) sen gick vi till Karlskronahem och felanmälde köksfläkten och kranen, och såg till att vi ska få persienner (yay!) Sen åkte vi hem och fixade hit golvkillen så nu blir det nytt köksgolv innan helgen. Wunderbaum!

27e blir det inflyttningsfest med kombinerat födelsedagskalas. Undrar om vi ska bjuda in några klasskamrater då, det skulle vara kul, men vi har fortfarande inte direkt pratat med dem...

Ser ut att kunna bli en intressant filmhöst förresten. Först och främst vill jag nog se Wanted med James McAvoy, min senaste favoritskådespelare. Tyärr är Angelina Jolie också med, men jag får försöka leva med det :P

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0