Organiseradrogen


Idag har vi haft möte för skoltidningen och jag känner mig typ helt hög på att få ta tag i det och organisera alltihopa. Det var himla kul för det var en hel del nya människor och alla verkade engagerade. Känns som att vi nog ska kunna få detta att bli riktigt jäkla kul. Kul att ha lite andra ansikten att diskutera med också, för det blir lätt att man missar eller glömmer saker som andra ser mycket tydligare.

Iallafall ska vi göra om tidningen ganska så mycket, nytt namn, nytt utseende, nytt material (alltså pappret i tidningen) och framförallt förhoppningsvis sättet vi jobbar på. Tajtare och mer prat i gruppen inte bara på mötena utan annars också. Om inte för tidningens skull så kanske för den snygga killen från Hongkongs skull, hoho!

Dagens möte påminner mig om när vi hade signering med Mustasch i somras och vi sålde skivor och försäljaren i mig vaknade. Fan vad jag blev speedad efter det, och det är lite så jag känner nu med. Jag gillar nog helt enkelt att styra och ställa och ordna till saker. Undrar vad det säger om min framtida karriär? Är detta något jag borde satsa på? Fast hur gör man det? 

Kåren härnäst. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0