Yr i bollen

oj vad jag misstänker att jag tagit på mig för mycket nu i höst...

Culture & Media Studies 2 (typ 6-7 böcker)
Rhetoric and New Media (otroligt nog bara en bok)
Barn och Ungdomslitteratur (totalt sett runt 15 böcker, visserligen mest skönlitterära)
Chefsredaktör för Forward
CP@T -Lab
+socialt umgänge i form av vin- och whiskeykväll en gång i veckan mm.

HEEEEEEEEEEELP!!!

Men det brukar ju nästan vara så att ju mer man har att göra desto mer får man gjort, så jag hoppas bara jag orkar med...

För att muntra upp lägger jag in bilden på Hitlers "what if" XD What if Hitler kommit in på konstskola? Ah, gymnasiet, så man flummade runt om dagarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0