Elizabeth meets Zombie?

OMG! Jag vill definitivt läsa denna:

http://www.aftonbladet.se/kultur/bokrecensioner/article4894664.ab

Imorrn kommer Annelie. Vi ska chilla i staun (på Fox!), äta glass från Glassiären (ska jag våga prova kanelbullesmaken?), shoppa te (från nazi-te-tanten), laga smörgåstårta (a la Petra) och knäckebrödstillbehör (a la mor min) och spela kort med internationella studenter (amerikan plus kines), ha picnic (på utkiken?) och kanske se en film (The Boat that Rocked?)? Detta blir grejt! Tydligen ska vädret vara på vår sida med. I like!

Senaste tiden verkar det som att jag startat en partyplanerarfirma. Jag planerar numera även en BBQ för Forward. Tack och lov blir det utomhus så vi slipper städa lägenheten. Men det är jäkligt kul att det händer nåt! Känns som att man fått ett liv :D

Kommentarer
Postat av: wannelie

omg! späckat schema! detta blir en bra helg!

2009-04-24 @ 00:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0