Påsklov


Den här helgen har varit rätt slapp trots allt jag fått gjort. Men det kan kanske vara för att vi klarade av modefotograferingen i torsdags. Det var jäkligt kul även om det alltid är lite drygt att fixa med alla detaljer. Sen blev det mindre att göra än jag trott eftersom Jialiang och Lingxiao fick ansvaret för att fixa bilderna för tidningen. Det blev iallafall en massa snygga bilder. Jag har lagt upp några på bilddagboken, men det är bara några exempel, ibland var det svårt att välja ut vilken som var snyggast.

Efter fotograferingen så gick vi och köpte glass på glassiären. Känns som att man är tvungen att gå ditt ofta i sommar för att hinna testa alla skojiga smaker. Jag undrar hur kanelbulleglassen smakar... sen borde jag nog testa violglassen. Den vi köpte till glasstestet smakade inte så jättegott, men den på glassiären såg helt dödlig ut, den var knallturkos. Var jäkligt skönt att sätta sig på kyrktrappan och njuta av solen iallafall.
 
Imorrn ska jag pilla ihop det sista av Forward, men nu tar jag ledigt resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0