Will you dance to this beat?


Ah, jag ångrar så smått att jag inte bokade tågbiljetter hem över påsken. Jag vet att det typ inte spelat nån roll eftersom de ändrar mitt schema hela tiden så att jag iallafall inte kunnat åka hem utan att missa en massa skolgrejer, men jag hade velat åka hem och äta påskmiddag och träffa alla som är hemma över påsken. Och så förstås att se våren hemma, för även om jag retas med folk genom att berätta att sommaren i princip redan är här i Karlskrona så finns det ju inget som våren hemma med tussilago och blåsippor...

Jag har dock hållt mig ockuperad med shopping (har köpt en 32tums platt tv, en sommarklänning och nytt smink) med filmkväll och senast igår med ett party (fast jag var aldrig med in till stan efteråt). Jag har också gjort klart Forward och frostat av frysen, lagat lite kläder samt svarat på två brev. Och så har jag såklart hållt mig sysselsatt med diverse smågrejer för att undvika att ta itu med skolarbetet. Heh, vad effektiv jag känner mig när jag skriver ner allt på det här viset. Jag har mest tänkt på det som jag INTE gjort än, när jag egentligen fått en hel del gjort.

Nåja, nu kan jag egentligen inte dra längre på skolarbetet, inte för att det är värsta uppgiften på något sätt, men det ska väl göras likväl.

Hoppas ni alla haft en trevlig påsk!

Kommentarer
Postat av: stina

nejmen? Fan jag har ingen aning. ska höra mig för om samma sak händer för flera. Den fungerar helt som den ska för mig liksom...

2009-04-14 @ 12:21:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0