Best of you

Idag gjorde jag en sallad med qinoa och fetaost som var sjukt god. Hade det gått att bevara den för eftervärlden hade jag gjort det. Som det är nu åt jag upp den istället. Jag tror att det som gjorde den så himla god var Knorrs grekiska salladsdressingmix. Sen är den fetaosten från Frukthuset att döda för med. Can't lose med det liksom.

 
Snart börjar Foyle's War. Brittisk deckare som utspelar sig under andra världskriget. Bra grejer, jag missade ju alla Morden i Midsumer denna sommaren så jag får rycka upp mig och komma ihåg att kolla på den här serien istället. Annars har jag ju i princip lagt ner tv... vet inte om det är bra eller dåligt. Sitter liksom vid datorn istället... Och när jag väl kollar på tv har jag datorn med mig. Multitasking?

Kommentarer
Postat av: annelie

spank you very much!! Men din blogg är ännu finare!! ska ta och prova den där grekiska dressingen. Annars är deras örtdressing super också!

2009-08-05 @ 09:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0