Capital capital!

Sitter och försöker få nån ordning på min musik i iTunes. Egentligen visste jag att det inte var en bra idé att köpa en iPod, just för att jag tvunget då måste använda iTunes, vilket i sin tur innebär att min musik helt plötsligt kommer arrangeras annorlunda och jag måste vänja mig vid en ny mediaspelare. Nu kanske inte Windows Media Player är världens bästa spelare, men den duger, speciellt nu när jag iallafall mest använder spotify, och jag är van vid den. iTunes däremot vill inte riktigt samla min musik så som jag vill. Även om jag kan se att iTunes har en hel del bra finesser är det alltid lika tråkigt att försöka sortera min dåligt sorterade musik som saknar låtinfo, artistinfo och skivinfo. Med min gamla mp3 var det liksom mest en fråga om att sortera dem i mappar och sen lägga in mapparna på mp3spelaren. Nåja, med iPod är det väl en fråga om att göra spellistor istället antar jag. Men bortsett från iTunes så är själva iPoden så läcker! Jag vill nästan ge mig ut och åka på långresa bara för att få använda den :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0