Dagens goda gärning

Idag har jag hjälpt Eric från Kina (misstänker att han inte heter Eric på riktigt haha) med sj problem. Jag ringde kundtjänst åt honom och försökte fixa så att han skulle få koden till sina biljetter (bekräftelsemailet dök inte upp). Det var dagens goda gärning. Tänker ibland att jag skulle starta upp en goda gärningar blogg där jag försöker göra en god gärning varje dag. Om jag uppdaterar tillräckligt ofta kanske folk hittar till den bloggen och så kan jag sprida godwill och frälsa världen! (värmen har stigit mig till huvudet hehe).

Kunde som sagt tidigare inte bestämma mig för om jag skulle bada eller åka in till stan. Det slutade med att jag åkte in till stan och gick på Nya Skafferiet. De gör sjukt goda baguetter och ciabatta. Jag köpte en med kalkonkött, fetaost och sweet chilisås och jag tror det var den godaste mackan jag någonsin ätit! Tyvärr var det en duvjävel som började picka på den medans jag var inne och hämtade vatten, så jag förlorade typ en tredjedel av mackan. Som tur är så är de stora så det var inte som att jag behövde den sista biten. Var rätt mätt ändå.



Hämtade också ut mitt paket från Ellos där jag fyndat bland annat en jacka för 149 kronor. Äntligen har jag en vår och höstjacka som jag gillar! Wehoo!


Kommentarer
Postat av: annelie

den var fiiin

2009-08-09 @ 06:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0