En bulle i ugnen

Mm, på allvar. Bakar bröd. Fast det är en sån brödmix så huruvida jag verkligen bakar kan diskuteras. I förrgår lagade jag till kyckling med bulgur och grönsaker, och kom fram till två saker:
1) Santa Marias kryddmixer är sjukt goda (Mango Chili är att döda för)
2) Bulgur måste ätas med någon slags citron inblandad, det gör under!
Jag hade en kryddmix (man blandar till det så det blir som en dip) som heter Lemon and herbs och den var sjukt god tillsammans med bulgur och kyckling och gör att det vattnas i munnen på mig när jag tänker på det.



På skivspelaren (läs spotify):

Calvin Harris - Ready for the Weekend
Roisin Murphy - Overpowered
Frankie Valli & the Four Seasons - The Very Best of Frankie Valli and the Four Seasons

Good stuff! Lite dancehall här hemma med andra ord. Vem hade kunnat tro att jag skulle sitta och lyssna på sån musik på det här viset. Men det kanske är för att jag är lite besatt av dans just nu. Både Calvin Harris och Roisin Murphy har bra driv i sina låtar.

Kommentarer
Postat av: annelie

det där ser imba ut!

2009-08-22 @ 11:44:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0