"Have some compassion for my poor nerves!"

Idag har jag njutit av Stolthet och Fördom. Jag älskar BBC-serien med Colin Firth och Jennifer Ehle. Karaktärerna har såna fantastiska personligheter att det bara inte går att inte ha en åsikt om dem, alltifrån den slemmiga Mr Collins till den evigt leende Mr Bingley. Och inte att förglömma är Mrs Bennett, den mest irriterande och pinsamma kvinnan på planeten (hade hon existerat). Jag älskar hur de förolämpar varandra till höger och vänster utan att röra en min och hur de alltid har en "stiff upper lip". Witty! Helt sjukt bra helt enkelt XD



Imorrn drar vi till Öland!!!

Kommentarer
Postat av: annelie

hälsa öland från mig!

2009-08-27 @ 08:33:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0