Hobbysnickra huh?


Är inte den här killen ett snille? Eller egentligen är det nog den som skrivit denna nyhetsuppdateringen som förtjänar en klapp på huvudet:
"Läkaren var svårt berusad på Heartbreak och tafsade en kvinna mellan benen. Sedan slog han sig i huvudet och hotade att döda personalen på akutmottagningen. – Jag gillar att hobbysnickra, säger han till frivårdens personutredare."

I övrigt är jag bara liiiiite irriterad på mina grannar som hade party igår kväll och spelade värsta höga musiken fram tills klockan tre. Jag är inte en sån som inte kan sova om det är lite ljud omkring, herregud, man har väl varit på festival, men jag svär att det lät som om festen var inne i mitt eget vardagsrum! Så idag är jag lite trött minst sagt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0