I declare war

Igår kväll, ganska så sent så sprang det runt en tjej och en kille i Galgamarken som inte verkade bry sig alls om att folk försökte sova. Tjejen var SÅ arg/ledsen. Hon skrek åt killen och grinade och gud vet vad som hade hänt. Jag funderade på att kliva upp och öppna fönstret och be dem dra åt helvete, eller åtminstone hålla tyst, men orkade inte kliva upp ur min varma säng. Visste inte riktigt om jag skulle tycka synd om tjejen och vara imponerad över hur arg/ledsen hon var eller bli irriterad för att hon var en sån drama queen. Uppenbarligen hade någonting ganska så illa hänt så jag kan förstå att hon var upprörd, och jag blir ibland imponerad av folk som kan visa känslor så klart och tydligt, men det är liksom inte det bästa jag vet att behöva lyssna på skrik mitt i natten precis när man nästan somnat. Men jag hoppas faktiskt att hon överdrev för hon lät helt förtvivlat arg och ledsen. Undrar vad som egentligen hänt. Så det var gårdagens drama.

Appropå drama så kommer ett klipp från My Name Is Earl som jag gillar. Avsnittet heter 'Creative Writing' och är bra från början till slut. :)
 


 


Lägger även in Crabmans creative writing. Jag gillar crabman :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0