Listor

Kom på att det är bra att göra listor på saker man ska göra. Jag har alltid varit en listmänniska, men jag tror jag glömt bort det litegrann under sommaren vilket har gjort att jag inte får så mycket gjort. Men Stina påminde mig om de andra listorna, Listorna med stort L! XP

Här kommer en klassiker

Lista över folk man inte vill hamna bredvid på bussen:

•1.       Hon som petar näsa/ögon/öron och äter upp det

•2.       Nybo-Pelle

•3.       Snopp-Torsten

•4.       Tjockisen som hostar

•5.       Hon med barnvagn och två ungar

•6.       Söderskolan-ungar

och här är en som är lite risqué att lägga upp, därför har jag bara lämnat första bokstaven i efternamnet:

Superdupermammasamfundet:

•·         Maria B

•·         Gunnel S

•·         Ella B

•·         Andreas mormor (Maj)

•·         Malin J


Kommentarer
Postat av: stina

Haha, är inte alla namnen där som jag kan fatta vilka är dock... hmm.

2009-08-20 @ 10:58:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0