Pust

Gud vad varmt det är just nu. Jag kan inte bestämma mig för om jag ska orka gå till Långö och bada eller åka in till stan, fika och skriva brev. Det är nog jäkligt skönt att bada men det innefattar en massa gående och jag har skavsår och har gått en massa ändå de senaste dagarna. Den som ändå hade en cykel...
 Åker jag och fikar och skriver brev gör jag av med pengar plus att jag inte kan riktigt komma fram till vilket café jag skulle gå på. Helst vill man ju ha en uteservering men jag vill inte sitta i solen för då blir det alldeles för varmt plus att jag behöver ett bord som är tillräckligt stadigt och stort för att skriva brev på... Men jag är rätt hungrig och det finns inte så mycket mat hemma så det kanske blir kafé ändå... Det är inte så himla kul att bada själv iallafall...'

Sofie - drottningen av att inte kunna bestämma sig!

Tänkte förresten kontra Stinas afro med min egen:


Kommentarer
Postat av: stina

haha fantastiskt! Vi kanske borde satsa på den frisyren igen

2009-08-08 @ 18:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0