Saft saft hallonsaft

Det bara regnar och är mulet och jag dricker en massa saft så jag måste springa på toaletten hundra gånger om dagen. Nästa vecka är sista veckan för japanska-kursen. Känns trist men också lite skönt eftersom man börjar känna nu att det har varit en hel del som man behöver ta in. Och så får man förhoppningsvis en vecka ledig innan skolan börjar igen med allt det nu innebär. Känner lite panik över framtiden. Känner att jag står och stampar på samma ställe, men samtidigt vill jag inte hamna längst ut på plankan och behöva hoppa i. Om jag var en spontan människa kanske jag skulle kunna leva på det viset, men tyvärr är så inte fallet. Men kanske är det också just därför jag borde hoppa överbord, just för att jag är så rädd för det. Vad jag än gör lär framtiden komma hit snabbare än man tror.

Kommentarer
Postat av: stina

guitarcrapgrejset är en låt med Lo fi fnk, jag tror den heter A D T den låten. Minns inte helt.

Och du, framtiden ordnar alltid upp sig. Jag tvivlar på att du kommer stå och stampa på samma ställe i flera år sååå ;)

2009-08-16 @ 00:48:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0