Skor, så många du kan bära!

Såg på bilddagboken att nästa tävling är 'fot-ografi'. Typ tema fötter. Och om man vinner vinner man så många skor från Bianco som man kan bära hem typ. Jag var tvungen att dregla över lite skor ett tag bara för det. Men reklamen för Bianco är lite *wtf!?* 'Orgasm for your feet? Nä tror inte det. Finns inga skor som är sååå sköna. Speciellt inte högklackade skor där du tvingas gå på tå hela dagen. Men fine, jag fattar vad de försöker säga.



Intressant att jag helt plötsligt fick tre kommenterade på bilder på bdb från tre olika personer som bara släppte helt random kommentarer på bilder från 2007. Typ /*vid bild på gris*/ "jaha hade de en gris. Vad äkligt" (stavfelet ingick som extra grädde på moset). Härligt med intelligenta människor som inte har bättre för sig än att titta på mina bilder från 2007.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0